Baby Bump Presets

janeiro 20, 2020










Leiam, por favor!


(PT) Eu criei esse preset como algo para facilitar a mim e outras mamães RP que fazem fotos e tem que esperar a gravidez avançar para poder obter sua grande barriga, ou se limitam ao photoshop ou até mesmo ao slider do proprio jogo para crescer a barriga tão pouco até o limite.

Não é algo super pensado e elaborado, também não tem o melhor efeito sob todas as roupas cc:

Algumas meshes ficam super deformadas, >>eu sei!!!<< não precisa vir me xingar e criticar por que a roupa que você quer usar não está bem com esse preset.

Eu realmente lamento, mas há coisas que não dá pra ter né?

Ainda sim, espero que desfrutem pois eu criei para facilitar para mim e só decidi compartilhar para que vocês também se sintam menos limitadas às funções do jogo!

Aproveitem! ♥

Read, please!


(EN) I created this preset as something to make it easier for me and other RP moms who take photos and have to wait for the pregnancy to progress in order to get their big belly, or are limited to photoshop or even the game slider itself to grow the belly so little to the limit game.

It isn't super thought and elaborate also doesn't it have the best effect on all cc clothes:

Some meshes are super deformed, >>I know!!!<< You don't need to curse and criticize me 'cause the clothes you want to wear are not usable with this presets. I'm really sorry, but there are things you can't have, right?

Still, I hope you enjoy it because I created it to make it easier for me and I just decided to share it so that you also feel less limited in the game's functions!

Enjoy! ♥



DOWNLOAD & INFO


Levando em consideração o seu tipo de corpo, os resultados vão aparentar diferentes da imagem!
(Taking into account your body type, the results will look different from the views!)


1st Trimester




DOWNLOAD



2nd Trimester




DOWNLOAD



3rd Trimester





DOWNLOAD


_________________________

NO ADS?

You Might Also Like

2 comentários

  1. Una pregunta, en que parte del Cas están las barrigas? o sea, en accesorios, en sombreros, en tipos de cuerpo, etc.

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Tipos de corpo (aonde você escolhe corpos pré moldados/prontos)

      Excluir

Subscribe